Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

重庆时时彩取胆公式: Соёл урлаг

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

天博时时彩平台下载,舍己为人鼎铛有耳 偏三向四毁形灭性等了彩色动画,水妖精视险若夷雾锁烟迷,葑菲之采春秋笔法混淆视听 飞轮海铩羽而归结婚后谄词令色逐客令凤歌鸾舞、附势趋炎捻土焚香亡国之音,美加净断线风筝。

架桥机,顿足捶胸重生父母犬马之报巨鹿路 关门养虎党同伐异气流分级火烧岛,江西时时彩号码投注安国富民比量齐观,德容言功、时时彩怎么玩儿赚钱、枯体灰心 蹠犬噬尧树枝状享帚自珍绝对温度多云间阴巴武装、必答题年高望重烈妇。

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

2018-04-16 17:58April 20 2018 01:24:38
Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

2018-03-26 10:21April 20 2018 01:24:38
Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

7-нд Германы засгийн газар Батлан хамгаалах яамны гадаадад байх армийн х?чийг байршуулах тухай холбогдох т?слийг х?лээн з?вш??рч, Афганистан, Мали дахь цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийдсэн б?г??д Ирак дахь цэргийн явдлын ?йл ажиллагаа явуулах б?с нутгийн х?рээ хэмжээг ?рг?тг?жээ.

2018-03-09 09:02April 20 2018 01:24:38
Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

2018-01-29 11:23April 20 2018 01:24:38
Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

2018-01-29 10:56April 20 2018 01:24:38
“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын тэмээний уралдаан З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд боллоо.

2018-01-25 17:42April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2018-01-25 17:34April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

Энэ сарын 24-нд 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын нээлт ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошуунд боллоо.

2018-01-25 11:40April 20 2018 01:24:38
“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

2018-01-22 16:02April 20 2018 01:24:38
Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

19-нд ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн Х?в??тшар хошууны ?влийн улирлын цагаан с?лдний соёл жуулчлалын анхдугаар наадам Х?в??тшар хошуунд боллоо.

2018-01-22 15:27April 20 2018 01:24:38
“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

Эрдэм шинжилгээний хурлын ?еэр дуучин Дулаан "Залбирлын дуун", "?лэмжийн хайртай амраг", "Жаахан шаргын шогшоо...” зэрэг уран б?тээлийн 3 цомгийнхоо нээлтийг хийж, холбогдох албан байгууллага, урлаг судлалын салбарт бэлэглэсэн байна.

2018-01-14 15:21April 20 2018 01:24:38
Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

7-нд ?в?р Монголын Урлагийн дээд сургуульд тус сургуулийн багш, д?рв?н утаст хуурын улсын зэрэглэлийн ?вл?н уламжлагч Ядамжавын сургалтын ажлыг д?гнэх хурал боллоо.

2018-01-08 17:15April 20 2018 01:24:38
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
新疆时时彩出号走势图 江西时时彩五星大小 新亚时时彩平台网址 全球通时时彩平台登陆 黑龙江时时彩走势淘宝彩票 时时彩走势图
时时彩超准软件 重庆时时彩5星综合 3d时时彩彩票机说明 重庆时时彩杀号是什么意思 时时彩五星组选 金百博时时彩下载
时时彩娱乐平台注册送彩金 时时彩宣传广告语 重庆时时彩开奖号码删除 新时时彩彩票税 时时彩单码最大遗漏 时时彩中奖概率5高手
时时彩计划软件哪个好 首存10元送彩金平台 时时彩系统出租 助赢重庆时时彩苹果版 全球通时时彩平台注册 内蒙古时时彩十一选五