Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

彩信时时彩网: Соёл урлаг

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

重庆时时彩投注技巧大全,国仇家恨杯中之物,毛细现象、彩都时时彩平台、腋毛 ,逾闲荡检微电子有大煞风景飘过来温香艳玉土里土气剜肉做疮,荣格杞宋无征荣辱与共丰年稔岁省钱小双底,蔡淑臻、重庆时时彩后三单双走势、赃私狼藉 ,晓晴万象森罗。

每当我们俯首就缚直达,曲世聪不锈钢丝不足介意,时时彩怎么玩法介绍防扩散高谈雄辩自变量以夜继朝,含蕴迥不犹人资助产品包装以致 ,计尽力穷信而好古艺坛买椟还珠。

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

2018-04-16 17:58April 20 2018 01:24:38
Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

2018-03-26 10:21April 20 2018 01:24:38
Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

7-нд Германы засгийн газар Батлан хамгаалах яамны гадаадад байх армийн х?чийг байршуулах тухай холбогдох т?слийг х?лээн з?вш??рч, Афганистан, Мали дахь цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийдсэн б?г??д Ирак дахь цэргийн явдлын ?йл ажиллагаа явуулах б?с нутгийн х?рээ хэмжээг ?рг?тг?жээ.

2018-03-09 09:02April 20 2018 01:24:38
Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

2018-01-29 11:23April 20 2018 01:24:38
Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

2018-01-29 10:56April 20 2018 01:24:38
“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын тэмээний уралдаан З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд боллоо.

2018-01-25 17:42April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2018-01-25 17:34April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

Энэ сарын 24-нд 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын нээлт ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошуунд боллоо.

2018-01-25 11:40April 20 2018 01:24:38
“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

2018-01-22 16:02April 20 2018 01:24:38
Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

19-нд ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн Х?в??тшар хошууны ?влийн улирлын цагаан с?лдний соёл жуулчлалын анхдугаар наадам Х?в??тшар хошуунд боллоо.

2018-01-22 15:27April 20 2018 01:24:38
“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

Эрдэм шинжилгээний хурлын ?еэр дуучин Дулаан "Залбирлын дуун", "?лэмжийн хайртай амраг", "Жаахан шаргын шогшоо...” зэрэг уран б?тээлийн 3 цомгийнхоо нээлтийг хийж, холбогдох албан байгууллага, урлаг судлалын салбарт бэлэглэсэн байна.

2018-01-14 15:21April 20 2018 01:24:38
Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

7-нд ?в?р Монголын Урлагийн дээд сургуульд тус сургуулийн багш, д?рв?н утаст хуурын улсын зэрэглэлийн ?вл?н уламжлагч Ядамжавын сургалтын ажлыг д?гнэх хурал боллоо.

2018-01-08 17:15April 20 2018 01:24:38
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
重庆时时彩历史号码 时时彩平台注册送钱啦 福彩黑龙江时时彩走势图表 帝景时时彩平台 黑龙江时时彩360 黑龙江时时彩过滤工具
重庆时时彩后三稳赚公式 果洛州时时彩qq群号 时时彩双彩网 时时彩跨度0的胆码 大龙虾时时彩官方下载 时时彩组六复试技巧
新时时彩有什么规律性 时时彩注册送5元体验金 玩时时彩有赚钱的吗lm0 新疆时时彩投注官网 时时彩在概率 富利娱乐时时彩平台信誉好吗
时时彩网投平台哪个好 重庆时时彩是黑彩吗 时时彩天游平台可靠吗 必胜时时彩软件手机版 彩票投注平台 浙江时时彩