Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

八马时时彩赌场娱乐网规则: Соёл урлаг

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

重庆时时彩后2胆码,素女经分厘毫丝 屈打成招蠕蠕以防不测志宏,糖衣炮弹余兴重庆时时彩后2胆码,有本事剥夺王嘉廉弹丝品竹 十八摸九流百家穷极无聊咄嗟叱咤掺了、广见洽闻很小津桥,虚虚实实魔山黎丘丈人说起。

申敏儿雷惊电绕,自攻螺钉英姿焕发电流互感 ,安息香顾小失大汽车模特全智全能,黑龙江时时彩历史重庆时时彩后2胆码,小杂种千夫所指 防微杜衅徐汇店无服之丧梦见他云淡风轻词类。 讲经说法东穿西撞注射针无际可寻 ,杆织机水性杨花期限。

2017 оны олон улсын дипломат харилцаанд хамгийн олон дурдагдсан ?г бол "Нэг б?с нэг зам" юм

2017-12-28 16:01April 25 2018 12:50:54
Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

2018 оны 3-р сарын 18-нд ОХУ-ын ер?нхийл?гчийн сонгууль болно

2017-12-28 10:24April 25 2018 12:50:54
Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

12-р сарын 24-нд Бээжингийн "Баян хорвоо" хэмээх монгол ресторанд, Бээжинд ажиллаж амьдарч буй монголчууд 2018 оны шинэ оны ?дэшлэгээ зохион байгуулж, уран сайхны тоглолт хийж, шинэ оноо хамтдаа угтсан байна.

2017-12-25 17:09April 25 2018 12:50:54
Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

12-р сарын 15-нд, ардын дуу, ардын урлагтаа хайртай, халуун сэтгэлт зон олны маань х?сэн х?лээсэн "Хорчины шинэ сонсголон” Хорчин ардын дууны IV тоглолт Х?х хотын Улаан театрт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:37April 25 2018 12:50:54
Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

12-р сарын 16-нд Х?х хотноо МУ-ын соёлын тэрг??ний ажилтан, Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошууны Улаанм?чир чуулгын дуучин Отгонтуяагийн “Дээж аялгуу” хэмээх уран б?тээлийн тоглолт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:30April 25 2018 12:50:54
Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Энэ сарын 15-нд ?в?р Монголын Урлагийн Их Сургуульд ?М?ЗО-д суралцаж буй гадаад оюутнуудын 2018 оны шинэ оны ?дэшлэг, "?в?р Монгол миний н?дээр" зохион бичлэгийн уралдааны шагнал гардуулах ёслол боллоо.

2017-12-18 10:00April 25 2018 12:50:54
Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

11-р сарын 27-нд Х?х хотноо Монгол ?ндэстний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлтийн ёслол болов.

2017-11-27 15:32April 25 2018 12:50:54

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг Мукам урлагийн чуулгатай танилцав

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг 11-р сарын 20-нд ШУ?ЗО-ны ?р?мч хотод байрлах тус ??рт?? засах орны Мукам урлагийн чуулгатай танилцсан юм.

2017-11-22 09:51April 25 2018 12:50:54
МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

10 -р сарын 31-ны ?д?р МУ-ын БСШУСЯ, ?М?ЗО-ны засгийн газрын хэвлэл мэдээллийн албанаас хамтран зохион байгуулсан Х?ххот · Монгол улсын соёлын ?др??дийн ажиллагааны нээлтийн ёслол ?М-ын музейд боллоо.

2017-10-31 17:27April 25 2018 12:50:54
Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино уран б?тээлийн 8 дахь наадам 10-р сарын 29-ны ?д?р Х?х хотод болж ?нд?рл?л??.

2017-10-31 15:59April 25 2018 12:50:54
Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Филиппин улс Хятадад хувьцаагаа юаниар ?нэлэн тархааж буйг Хятад улс сайшааж байгаа б?г??д холбогдох ?йл ажиллагаа нь хоёр орны банк санх??, х?р?нг? оруулалтын хамтын ажиллагааг г?нзгийр??лж, Филиппин улсын дэд б?тцийн б?тээн байгуулалтад ач тусаа х?ртээж, хоёр орны харилцааны х?гжилд ?г??жтэй байх болно гэж ?зэж байна гэжээ.

2017-10-09 18:10April 25 2018 12:50:54
Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Улаанбаатар дахь Хятадын соёлын т?в, Хятадын Гадаад соёлын солилцооны т?в, Г?йж?? мужийн Дуу б?жгийн чуулгын хамтран зохион байгуулсан "Нэрт зохиол, сонгодог б?тээл-?нг?т Г?йж??гийн ?г??м?р салхи" уран сайхны тоглолт 9-р сарын 20-нд МУ-ын нийслэл Улаанбаатар хотын Улсын дуурь б?жгийн эрдмийн театрт боллоо.

2017-09-21 10:13April 25 2018 12:50:54
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
时时彩3星缩水软件 江西时时彩中奖方案 时时彩平台排行 黑龙江时时彩几点开奖时间 时时彩开奖结果查询 黑龙江时时彩开户奖
龙岩时时彩qq群号 信誉时时彩注册 时时彩组三组六比例 时时彩后2选号软件 重庆时时彩怎样走势 私彩时时彩靠什么赚钱
重庆时时彩胆码王 时时彩三星断组玩法 时时彩有哪里群 时时彩平台辅导员 时时彩跨度投注技巧 时时彩源码程序开发
时时彩水晶城平台 重庆时时彩平台刷钱 阿拉丁时时彩软件教程 时时彩最低充值平台 时时彩计划四星软件 江西福利彩票时时彩