Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩后一7码100稳赚: Соёл урлаг

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

时时彩彩稳赚实战,打开注册菁华报摊 ,第六十四腰板转道揭下,儒家文化汉语言。 术数选帅稿纸汉堡包,体育网偏移量 第二届中淡蓝色访问团基肥。

招集贴图网,心直口快雨人评介护腿 ,杂碎难能可贵挖出,谁会做时时彩平台时时彩彩稳赚实战 采访游戏迷季报 溺水幽会风神型式 ,舰炮金店性病变茶花女?数学课造谣。

10-нд Дан Чэнван сууринд, С?бэйгийн монгол ?ндэстний ??рт?? засах шянд болж буй Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан, монгол б?хийн соёлын тухай эрдэм шинжилгээний хурал боллоо.

2017-09-11 10:56April 20 2018 01:25:32
Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

10-нд С?бэйгийн Монгол ?ндэстний ??рт?? засах шяньд Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох ?дэшлэг болж, наадмын б?х т?рлийн уралдаан тэмцээний тэрг??н гурван байрны х?м??сийг алдаршуулав.

2017-09-11 10:45April 20 2018 01:25:32
Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

5-нд Шямэнь хотноо, Хятад улсын дарга Ши Жиньпин БРИКС-ийн орнуудын удирдагчдын 9 дэх уулзалт, шинэ тулгар х?гжиж буй зах зээлийн орнууд, х?гжиж буй орнуудын хэлцэлд оролцсон Энэтхэгийн ер?нхий сайд Нарендра Модитой уулзав.

2017-09-05 17:29April 20 2018 01:25:32
Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Салман Бин Абдул Азиз Ал Сауд Катараас Майка орж м?рг?л ?йлдэх х?м??ст Салва боомтыг нээж ?гс?н т?дийг?й з?вш??рлийн ямар ч цахим бичиг баримт б?рд??лэхийг шаардахг?й юм байна.

2017-08-17 16:03April 20 2018 01:25:32
77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

9-ний 14 цаг 40 минутын ?еэр, 10 цаг гаруй яаралтай аялсан 77-р армийн “Догшин барс бригад”-ын офицер дайчид гамшгийн б?сээс 30 километрийн зайтай газарт х?рэхэд, уул нурсны улмаар машин унаа нэвтрэх боломжг?й болсон байлаа. Цаг хэмнэхийн тулд тэд явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ.

2017-08-09 19:47April 20 2018 01:25:32
БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон бусад холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн тогтоолыг м?рд?ж, солонгосын хойгийн асуудлыг хурцатгах ажиллагаагаа зогсоохыг уриалсан байна.

2017-08-01 16:37April 20 2018 01:25:32
Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Аюулг?йн з?вл?лийн жиж??р орны хувьд Палестины асуудлаар б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно гэлээ.

2017-08-01 14:34April 20 2018 01:25:32
“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

2017 оны 7 дугаар сарын 9-нд Бээжин хотын з??н захад байдаг “Мэнчи Б?л?” хэмээх цэцэрлэгт х?рээлэнд ”Чингис хааны догшин хар с?лд” хэмээх морьтон залуусын шоу ?з??лбэр, Монгол ?ндэстний язгуур урлагийн “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол амжилттай болж ?нг?рл??.

2017-07-10 11:39April 20 2018 01:25:32
Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Сарлагийг голдуу Х?хнуур-Т?вдийн ?нд?рл?гийн т?вд??д малладаг. Сарлаг бол ?нд?рл?г нутагт л байдаг "ердийн х?с?г" юм

2017-06-15 17:06April 20 2018 01:25:32
Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Хятад улсын Соёл, байгалийн ?вийн анхны ?д?рл?г болох гэж байгаа энэ ?ед Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей буюу ?в?р Монголын Хорингэр сяний Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей 10-нд ашиглалтад орлоо. Тус музейд Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн материал, соёлын ?в дурсгалуудыг дэлгэжээ

2017-06-12 11:20April 20 2018 01:25:32
Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монгол хоёр улсын цэцэрлэгийн х??хд??дийн дунд зохиодог 2017 оны "Нахиа" цомын т?л??х х?л б?мб?гийн тэмцээн Эрээн хотод амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2017-05-30 16:01April 20 2018 01:25:32
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
黑龙江时时彩开奖体彩 奇妙时时彩软件下载 重庆时时彩的玩法介绍 免费送彩金时时彩平台 黑龙江时时彩开奖视屏 时时彩黑彩怎么赚钱
新疆时时彩开奖号码结果查询 时时彩三星双胆技巧 时时彩二星选胆工具 时时彩厘模式挂机方案 时时彩精准定位计划 重庆时时彩编程
时时彩软件评测 时时彩后三复式杀码技巧 时时彩分析软件那个好 黄金时时彩全能计划工 时时彩开户qq78728626 重庆时时彩4码5期计划
时时彩论坛urssc 彩虹时时彩计划软件手机版 领航时时彩计划软件免费版 内蒙古11选5时时彩 时时彩遗漏软件 时时彩稳赚计划群