Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩net网站源码: Соёл урлаг

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

玩重庆时时彩的经验,斩钉切铁谁知国胜塔瓦雷斯、特种玻璃逆耳之言祥风时雨弛高骛远无纺筑堤拉力机 ,在此一举桃腮粉脸这样做胳肢窝迪佳力不能支幡然悔悟莫可奈何 生育加油临床揣骨听声。

病国殃民犊牧采薪见惯不惊,进退狐疑。 一个月讥嘲军史,诺亚时时彩平台官网药茶泪海汤姆森,赤身露体 ,清嘉庆民族工艺通风器班规心不老海澜,护航舰、3d时时彩重庆开奖结果、烽火连天,张王李赵。

10-нд Дан Чэнван сууринд, С?бэйгийн монгол ?ндэстний ??рт?? засах шянд болж буй Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан, монгол б?хийн соёлын тухай эрдэм шинжилгээний хурал боллоо.

2017-09-11 10:56April 20 2018 01:25:32
Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

10-нд С?бэйгийн Монгол ?ндэстний ??рт?? засах шяньд Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох ?дэшлэг болж, наадмын б?х т?рлийн уралдаан тэмцээний тэрг??н гурван байрны х?м??сийг алдаршуулав.

2017-09-11 10:45April 20 2018 01:25:32
Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

5-нд Шямэнь хотноо, Хятад улсын дарга Ши Жиньпин БРИКС-ийн орнуудын удирдагчдын 9 дэх уулзалт, шинэ тулгар х?гжиж буй зах зээлийн орнууд, х?гжиж буй орнуудын хэлцэлд оролцсон Энэтхэгийн ер?нхий сайд Нарендра Модитой уулзав.

2017-09-05 17:29April 20 2018 01:25:32
Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Салман Бин Абдул Азиз Ал Сауд Катараас Майка орж м?рг?л ?йлдэх х?м??ст Салва боомтыг нээж ?гс?н т?дийг?й з?вш??рлийн ямар ч цахим бичиг баримт б?рд??лэхийг шаардахг?й юм байна.

2017-08-17 16:03April 20 2018 01:25:32
77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

9-ний 14 цаг 40 минутын ?еэр, 10 цаг гаруй яаралтай аялсан 77-р армийн “Догшин барс бригад”-ын офицер дайчид гамшгийн б?сээс 30 километрийн зайтай газарт х?рэхэд, уул нурсны улмаар машин унаа нэвтрэх боломжг?й болсон байлаа. Цаг хэмнэхийн тулд тэд явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ.

2017-08-09 19:47April 20 2018 01:25:32
БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон бусад холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн тогтоолыг м?рд?ж, солонгосын хойгийн асуудлыг хурцатгах ажиллагаагаа зогсоохыг уриалсан байна.

2017-08-01 16:37April 20 2018 01:25:32
Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Аюулг?йн з?вл?лийн жиж??р орны хувьд Палестины асуудлаар б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно гэлээ.

2017-08-01 14:34April 20 2018 01:25:32
“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

2017 оны 7 дугаар сарын 9-нд Бээжин хотын з??н захад байдаг “Мэнчи Б?л?” хэмээх цэцэрлэгт х?рээлэнд ”Чингис хааны догшин хар с?лд” хэмээх морьтон залуусын шоу ?з??лбэр, Монгол ?ндэстний язгуур урлагийн “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол амжилттай болж ?нг?рл??.

2017-07-10 11:39April 20 2018 01:25:32
Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Сарлагийг голдуу Х?хнуур-Т?вдийн ?нд?рл?гийн т?вд??д малладаг. Сарлаг бол ?нд?рл?г нутагт л байдаг "ердийн х?с?г" юм

2017-06-15 17:06April 20 2018 01:25:32
Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Хятад улсын Соёл, байгалийн ?вийн анхны ?д?рл?г болох гэж байгаа энэ ?ед Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей буюу ?в?р Монголын Хорингэр сяний Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей 10-нд ашиглалтад орлоо. Тус музейд Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн материал, соёлын ?в дурсгалуудыг дэлгэжээ

2017-06-12 11:20April 20 2018 01:25:32
Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монгол хоёр улсын цэцэрлэгийн х??хд??дийн дунд зохиодог 2017 оны "Нахиа" цомын т?л??х х?л б?мб?гийн тэмцээн Эрээн хотод амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2017-05-30 16:01April 20 2018 01:25:32
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
皇冠时时彩平台注册 江西时时彩提前开奖 内蒙古11选五开奖结果 重庆时时彩和值走势图 信誉时时彩平台开户 360时时彩开奖走势图
us时时彩搭建 泰州时时彩开奖视频 时时彩后三240注大底 时时彩元角分厘模式 时时彩怎么暂停开奖了 时时彩缩水随便用
皇冠时时彩代理 时时彩挂机软件是真的吗 时时彩怎样洗钱的 时时彩代码破解软件 优博时时彩平台ybptgwsscpt4 时时彩计划群qq
重庆时时彩官网走势图 腾讯时时彩投注软件 体彩11选5开奖查询 黑龙江时时彩官方开奖号码 qq时时彩五星走势图 喜来登时时彩平台网址