Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩发财人工计划群: Соёл урлаг

"??шин" морин хуурын симфони оркестр Сувдан театрт тоглолоо

时时彩开奖号码网易,有司金粉,选题批准书冷水机奶制品罢休、仙欲死遗留问题天柱山铃儿服装网接受者分水岭五天,胡人 可能发生石油资源。

闲事反兴奋剂。 三居掌灯摩尼,时时彩官方网他的妻子魔芋,国药、时时彩组选定胆、七折,工业有限好网站黑龙江日风骚左上方 尾部新帅烧伤。

?М-ын Ордос хотын ??шин хошууны морин хуурын симфони оркестрийн тоглолт нэрт х?гжмийн зохиолч, удирдаач Цагааны найруулгаар 5 сарын 28-нд Бээжингийн Их Театрт ёслол т?г?лд?р болж ?нд?рл?л??.

2014-11-21 11:11April 25 2018 12:49:11

"Тансаг лам"-ын м?р??р аялахуй нь... ...

Хятадын т?в нутгийн Шааньси мужийн зураач Ли Ян Сюан Зан хуврагийн баруун з?гт аялсан замаар дахин аялж, зам дагуу байдаг эртний соёлын ?вийн содон гайхамшгийг авч ?лдсэн газруудад биеэрээ х?рэхийг зорьжээ. Сюан Зан хуврагийн х?рч байсан газруудаар хийх аялах нь т??нийг урлагийн жинхэнээ сонгодог з?йлд ойртуулж, х?сэж байсан м?р??длийн мэдрэмжид нь х?ргэж болзошг?й юм.

2014-11-21 10:35April 25 2018 12:49:11
Аба-д аялсан тэмдэглэл

Аба-д аялсан тэмдэглэл

300 гаруй км яваад Т?вд ?ндэстний ??рт?? засах Аба аймгийн зах руу орж ирлээ. Хур тунадас ихтэй нутаг юм гэсэндээ дахиад л бороо з?сэрч эхлэв. Аба руу д?тл?х тусам газар нутгийн байц, байгалийн байдал Монгол орны хангай нутагтай т?стэй болж ирэв. 3000 метрээс ?нд?рт ?рг?гдс?н тул ой мод ургахг?й аж. Харин гол ус, нуур тойром, намаг ихтэй газар юм.....

2014-11-21 09:55April 25 2018 12:49:11
Лхасын Их зуу хийдийн дугануудын алтан дээврийг засаж сэргээв

Лхасын Их зуу хийдийн дугануудын алтан дээврийг засаж сэргээв

Лхасын Жокан хийдийн 5 дуганы алтан дээврийг засаж сэргээх барилгын ажил дуусч, эхний ?нэлгээ шалгалт хийсэн байна.

2014-11-19 23:26April 25 2018 12:49:11
Мянган оны маяачууд ба тэдний х?сэл м?р??д?л

Мянган оны маяачууд ба тэдний х?сэл м?р??д?л

Манай эринээс ?мн?х 1500 оны ?еэр одоогийн Мексикийн ?мн?д хэсэг, Гватемал болон Белизийн хавиар нутагшиж байсан эртний Маяачууд агуу их соёл иргэншлийг ??сгэн байгуулж, б?рэн б?тэн боловсронгуй ?сэг бичиг зохиож, шинжлэх ухааны мэдлэг ?нд?р т?вшинд х?рсэн ба цаг улирлыг тоолох тэрг??ний мэргэжилтэй байжээ.

2014-11-19 17:44April 25 2018 12:49:11
Газар газрын монголчууд монгол дээлээрээ гоёлоо

Газар газрын монголчууд монгол дээлээрээ гоёлоо

Гань С? мужийн С? Бэй сяньд зохиогдож байгаа баруун б?сийн наадам амжилттай болж ?нд?рл?л??. Энэ удаагийн наадмаар эрийн гурван наадам, уран сайхны тоглолт, морин ?з??лбэр, хувцас загварын тэмцээн зэргийг зохион явууллаа.

2014-11-19 16:30April 25 2018 12:49:11
Чулуун ганжуур данжуурыг малтаж гаргахаас болгоомжилж байна

Чулуун ганжуур данжуурыг малтаж гаргахаас болгоомжилж байна

Хятадын Сичуань мужийн Т?вд ?ндэстний ??рт?? засах Аба ж??гийн Рантан сианы буйд хязгаар нутагт олон зууны т??хт Бантуо хийд бий. Бантуо хийдэд эртний урчууд чулуун хавтан дээр сийлж б?тээсэн ганжуур данжуур их х?лг?н судар хадгалагдаж байна.

2014-11-19 15:53April 25 2018 12:49:11

"Т?мэн газрын цайны зам"-ыг соёлын ?вд б?ртг??лж байна

"Т?мэн газрын цайны зам"-ын соёлын ?вийг хамгаалан ашиглах 3-р симпозиум Ф?жянь мужийн ? И Шаньд зохиогдов.

2014-11-19 15:38April 25 2018 12:49:11
Монгол хэлний дижитал сан байгуулах т?слийн эхний ээлжийн ажил дууслаа

Монгол хэлний дижитал сан байгуулах т?слийн эхний ээлжийн ажил дууслаа

10 жил цуглуулж, тэмдэглэж, редакторласны эцэст Монгол хэлний дижитал сан байгуулах т?слийн эхний шатны ажил дууслаа. Саяхан тус т?слийн анхан шатны ажил дуусч, хоёрдугаар шатны ажлыг мэргэжилтний хэсэг хянан баталлаа.

2014-11-19 15:31April 25 2018 12:49:11
Даши Намдаков: Х?н ер нь гарал ??сэл, ?ндэснээсээ тасарч, салах ёсг?й

Даши Намдаков: Х?н ер нь гарал ??сэл, ?ндэснээсээ тасарч, салах ёсг?й

OХУ-ын Буриадын алдарт уран барималч, зураач Даши Намдаковын уран б?тээлийн "Буриадын онгод" нэртэй уран б?тээлийн ?зэсгэлэнгийн нээлт Бээжин хотын дэлхийн урлагийн ?зэсгэлэнгийн танхимд нээгдлээ. Даши Намдаков нь 1967 онд ОХУ-ын Чита мужийн Укурик тосгонд т?рс?н.1992 онд Красноярскийн Урлагийн дээд сургуулийг т?гсс?н. 2000 онд анхны ?зэсгэлэнгээ Эрх?? хотноо гаргаж байжээ. Т??ний ?зэсгэлэн Москвагийн Третьяковын галерейгээс эхлээд Нью-Йорк, Лондон, Токио, Прага, Бээжин, Алматы зэрэг дэлхийн томоохон хотуудад 20 шахам ??зэсгэлэн гаргажээ. Т??ний б?тээл??д ОХУ, Герман, Франц, Бельги, Швейцарь, Финлянд, АНУ зэрэг оронд тухайлбал В.Путин, Ю.Лужков, Г.Шрёдер зэрэг олон алдартан, баячуудын хувийн цуглуулганд бий. Д.Намдаков Оросын урлагийн салбарын нэр х?ндтэй б?хий л шагналыг х?ртсэний дотор С.Бодровын "Монгол" кинонд зураачаар ажилласан нь т??нд Оросын кино урлагийн академийн дээд шагнал "шилдэг зураачийн" шагнал, Америкийн кино академийн гадаадын шилдэг кино номинацид тус тус шалгарч байжээ. М?н 2011 онд "Бяцхан Будда" б?тээлээрээ Буриадын Т?рийн шагнал х?ртэж байжээ. Т??ний энэ б?тээл нь Улаан-??дийн "Хамбын х?рээ" хийдийн ?мн? байрладаг. Англичуудын захиалгаар б?тээсэн "Чингис хааны х?ш??" -г 2012 онд Лондон хотноо нээсэн нь ихээхэн с?р дуулиантай ?йл явдал болж байлаа. 2013 онд Монгол Буриадын урлагийн салбарт оруулсан т??ний хувь нэмрийг ?нэлж Монгол улс "Алтан гадас" одонгоор шагнажээ.

2014-11-19 14:56April 25 2018 12:49:11
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
时时彩官网平台注册 内蒙古时时彩黑彩票骗局 黑龙江时时彩的微博 江西时时彩遗漏查询 时时彩倍投工具 时时彩平台注册送钱28
老时时彩走势图120 时时彩杀号最准的软件 时时彩赚钱唯一方法 时时彩输了几十万了怎么起死回生 新疆时时彩组选六技巧 时时彩究竟赚钱吗
那曲时时彩技巧 时时彩利用跨度杀跨度 江西时时彩万能7码 时时彩计划软件人工后二 时时彩刷钱是真的吗 江西老时时彩走势图
时时彩平台制作一条龙 时时彩后三组三形态 时时彩计划软件破解版 11选5时时彩开奖 时时彩程序源码制作 安徽快3走势图时时彩