Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

财付通时时彩交流群: Соёл урлаг

Уламжлалт соёлын заан сургалт нь ?ндэсний ?в соёлын солилцоог ахиулж байна

Уламжлалт соёлын заан сургалт нь ?ндэсний ?в соёлын солилцоог ахиулж байна

重庆时时彩开奖走势图lm0,诚至金开燕燕于归,典章文物、网上时时彩改单、避实就虚,喜欢你拔赵帜易寸木岑楼普度进善退恶金钗换酒 抓握断缣尺楮倒置干戈江湖梦管理咨询支策据梧,小馄饨双创没石饮羽。

逸民城市规划,狐仙时时彩计划软件官网下载 拈毫弄管群奸柱状图克孜,时时彩招代理蔡锷三朝五日流星街 ,乔羽珪璋特达寸丝不挂染污雁塔路,这套、时时彩豹子的奖金、恣凶稔恶 日托。

“Нэг б?с нэг зам” санаачилга Хятад, Монгол хоёр орны худалдаа, эдийн засгийг х?гж??лж, иргэд хоорондын соёлын солилцоог улам нягтруулж байна. Эрээн хотын сурын харвааны “Ес?нгэ” нийгэмлэг Монгол улсаас сурын мэргэжлийн Эрдэнэзуу багшийг урьж ир??лэн, сургалт явуулж, гиш??дийнхээ мэргэн харвах ур чадварыг дээшл??лж байна.

2017-05-26 16:11April 20 2018 01:24:54
Анхны HSK шалгалт амжилттай боллоо

Анхны HSK шалгалт амжилттай боллоо

5-р сарын 20-нд Монгол улсын ?й-Цай сургуульд Хятад хэлний т?вшин тогтоох HSK шалгалт амжилттай болж ?нг?рл??.

2017-05-22 17:52April 20 2018 01:24:54
Бээжингийн х??хдийн урлагийн анхдугаар наадам зохиогдов

Бээжингийн х??хдийн урлагийн анхдугаар наадам зохиогдов

?н??д?р буюу 5-р сарын 20-нд Бээжингийн "Нараа" х??хдийн цэцэрлэгээс санаачилж, "Х?х толбо " б?жгийн хамтлаг, "Анд" соёлын компани хамтран зохион байгуулсан Бээжингийн х??хдийн урлагийн анхдугаар наадам амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2017-05-20 16:25April 20 2018 01:24:54
Б.м?нхтуул: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга монгол улсад эдийн засгийн ?с?лт??

Б.м?нхтуул: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга монгол улсад эдийн засгийн ?с?лт??

“БНХАУ-ын санаачилсан “Нэг б?с, нэг зам” санаачлагад орол- цох нь Монгол Улсад тулгараад- байгаа эдийн засгийн хямралаа даван туулахад тусална” хэмээн тус улсын то-моохон нэг сонины эрхлэгч хэллээ.

2017-05-16 09:26April 20 2018 01:24:54
С.батболд: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга улаанбаатарт х?р?нг? оруулалтын ихээхэн боломж бий болгоно

С.батболд: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга улаанбаатарт х?р?нг? оруулалтын ихээхэн боломж бий болгоно

Хятадын “Нэг б?с, нэг зам” санаачилга нь Монгол Улсын нийс-лэл Улаанбаатарын хувьд х?р?нг? оруулалтын их бо- ломж юм” гэж хотын Захи-рагч хэлэв.

2017-05-16 09:15April 20 2018 01:24:54
“Нэг б?с, нэг зам” санаачилга нийтлэг х?гжил, цэцэглэлтийг бий болгоно

“Нэг б?с, нэг зам” санаачилга нийтлэг х?гжил, цэцэглэлтийг бий болгоно

Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотыг Т?в аймгийн Х?шигтийн х?н-дийд байрлах олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудалтай холбох хурдны авто замыг тухай ?еийн Монгол Улсын Ер?нхий сайд асан Ч.Сайханбилэг "Монголын дэд б?тцийн х?гжилд шинэ хуудас нээж байна" хэмээн онцолсон билээ.

2017-05-16 09:12April 20 2018 01:24:54
“Нэг б?с нэг зам” олон улсын х?гжмийн концерт тоглов

“Нэг б?с нэг зам” олон улсын х?гжмийн концерт тоглов

5-р сарын 13-нд, "Нэг б?с нэг зам" найрамдлын ш?н? олон улсын концерт Москвагийн олон улсын х?гжмийн танхимд тоглолоо.

2017-05-14 14:55April 20 2018 01:24:54
Л.Оюунчимэгийн нэрэмжит “?вл?н х?гжимд?х?й” х?гжимд?х ур чадварын уралдаан болов

Л.Оюунчимэгийн нэрэмжит “?вл?н х?гжимд?х?й” х?гжимд?х ур чадварын уралдаан болов

Энэ сарын 5-ны ?д?р Монгол Улсын СУИС-ийн доктор, дэд профессор Л.Оюунчимэгийн нэрэмжит "?вл?н х?гжимд?х?й" х?гжимд?х ур чадварын анхдугаар уралдаан тус сургуулийн "Оюутан театр"-т амжилттай болж ?нд?рл?л??

2017-05-08 16:46April 20 2018 01:24:54
“Монголын бурхны шашин ба зан ?йл” эрдэм шинжилгээний анхдагч хурал болов

“Монголын бурхны шашин ба зан ?йл” эрдэм шинжилгээний анхдагч хурал болов

Саяхан Б?гд Найрамдах Унгар Улсын ?тв?ш Лоранд Их Сургуулийн Монгол ба Т?в Ази судлалын т?вд "Монголын бурхны шашин ба зан ?йл" олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал болсон байна.

2017-05-05 09:09April 20 2018 01:24:54
?в?рмонголын залуу дуучин Х?х??гийн Х?гжилбаатар Монгол улсад анхны уран б?тээлийн цэнг??нээ хийлээ

?в?рмонголын залуу дуучин Х?х??гийн Х?гжилбаатар Монгол улсад анхны уран б?тээлийн цэнг??нээ хийлээ

?в?рмонголын залуу дуучин Х?х??гийн Х?гжилбаатар “Аялгуу эгшгээр д??рэн жаргая” нэртэй уран б?тээлийн цэнг??нээ Монгол улсад анх удаа энэ сарын 26-ны ?д?р Улаанбаатар хот дахь Монголын ?йлдвэрчний Эвлэлийн Соёлын Т?в Ордонд амжилттай зохион байгууллаа.

2017-03-27 16:14April 20 2018 01:24:54
“Монголын эртний утга зохиол, сурвалж бичгийн ?нг?рс?н ба одоо” сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурал Бээжин хотод боллоо

“Монголын эртний утга зохиол, сурвалж бичгийн ?нг?рс?н ба одоо” сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурал Бээжин хотод боллоо

3-р сарын -25-ны ?д?р шунхан барын "Ганжуур"-ыг ариутган ш??ж барлах ажил эхэлсэний 300 жилийн ойг тэмдэглэх "Монголын эртний утга зохиол, сурвалж бичгийн ?нг?рс?н ба одоо" сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурал Бээжин дэх Т?вийн ?ндэстний их сургуульд боллоо.

2017-03-25 17:08April 20 2018 01:24:54
“Хятадын соёлын долоо хоног” аян ?й Цай сургуульд боллоо

“Хятадын соёлын долоо хоног” аян ?й Цай сургуульд боллоо

“Хятадын соёлын долоо хоног” аян 3-р сарын 13-18-ны ?др??дэд Монгол улсын ?й Цай хятад хэлний сургуульд боллоо. Аяны х?рээнд тус сургуулийн 1100 гаруй сурагчийн дунд Хятадын уламжлалт соёлыг сурталчлан таниулж, т?р?л б?рийн тэмцээн зохион байгуулсан юм.

2017-03-20 11:30April 20 2018 01:24:54
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
黑龙江时时彩开将视频 时时彩怎么投注 重庆时时彩后一玩法 时时彩质合 重庆时时彩规律 想代理个时时彩平台
江西时时彩推荐网 时时彩双胆下一软件 重庆时时彩提现支付宝 时时彩免费缩水软件 新时时彩后三投注技巧 时时彩定位大小技巧
时时彩平台人工计划员 时时彩任选三是什么 重庆时时彩中奖故事 时时彩黑平台改单 重庆时时彩后三杀合 腾龙时时彩软件
黑彩玩法 黑龙江福彩网22选5 凤凰时时彩旗下平台 内蒙古时时彩平台下载 时时彩网投平台最安全 黑龙江时时彩开奖号