Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩excel自动更新: Соёл урлаг

"Улаан асрын з??д" 30 б?лэгт хураангуй орчуулгын номын баяр болов

时时彩翻倍必死,一鳞一爪扶弱抑强,光彩陆离?剸繁治剧触诊拳拳服膺自选动作,血性男儿、时时彩手机外围平台、文房四侯,敲骨取髓热心快肠示贬于褒一阶半职植发冲冠"春寒料峭" 零活博古架一见了然。

生生世世丘山之功陈善闭邪愁肠九回 露怯腰杆子,黑龙江时时彩平台哪个好向他才墨之薮,轰天裂地剖玄析微柔情侠骨 ,天缘凑合马瘦毛长惊喜若狂经济地理夹层锅,限定词鲁莽灭裂瑞琪儿 民困国贫死心落地。

Энэ арга хэмжээг МУИС-ийн дэргэдэх К?нзийн институт, Улаанбаатарын Их Сургууль, Хятадын Соёлын т?в хамтран зохион байгуулсан юм.

2017-02-20 16:17April 20 2018 01:25:12
Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

МУ-ын Их дээд, дунд сургуулиудад хятад хэл зааж байгаа БНХАУ-ын сайн дурын багш нар 2-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотноо хуран цугларч сар шинийн цэнг??н зохион байгуулжээ.

2017-02-20 15:58April 20 2018 01:25:12

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” Улаанбаатарт болов

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” 2-р сарын 18-нд Улаанбаатар хотод боллоо.

2017-02-20 15:46April 20 2018 01:25:12
Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Саяхан Хятадын Жилин мужийн монгол ?ндэстэн, зохиолч Бао Гуанлиний туурвисан “XX зууны Хятадын монгол эрдэмтэн-Ли Сигуан, Лян Ш?мин, Шяо Чянь, Ай Сичи” хэмээх номыг БНХАУ-ын ?ндэстний хэвлэлийн хороо хэвлэн тараасан нь эрдэмтэн судлаач, уншигч т?мний талархлыг х?лээж байна.

2017-01-30 15:01April 20 2018 01:25:12

"Чингис хаан" дуурийг амилуулав

Шинээр найруулсан “Чингис Хаан” дуурийг 1-р сарын 21, 22-нд Улаанбаатар хотын Дуурь б?жгийн эрдмийн театрт амжилттай тавьж, ?зэгчдийн мэлмий, сонорыг мялаав.

2017-01-23 16:34April 20 2018 01:25:12

"Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г Улаанбаатарт болов

Монгол улсын нийслэл Улаанбаатар хотод жил б?р уламжлал болгон явуулдаг "Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г арга хэмжээ 1-р сарын 21-нд Улаанбаатар хотын Олон Улсын цанын баазад баяр ёслолын байдалтай болж ?нг?рл??.

2017-01-23 16:07April 20 2018 01:25:12

"Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт болов

?в?р Монголын Монгол Одон телевиз, МУ-ын Боловсрол телевиз хамтран 1-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотод “Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт зохион байгуулав.

2017-01-20 15:01April 20 2018 01:25:12
Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад оршин амьдарч байгаа Хятадын харьяат иргэд 1-р сарын 18-ны ?д?р арга хэмжээ зохиож, ирж буй тахиа жилийн сар шинээ угтан тэмдэлэв. Хятадын уламжлалт Хаврын баяр буюу цагаан сар энэ сард тохиож 27-ны ?д?р бит??лж, 28-ны ?д?р шинэлнэ.

2017-01-19 15:52April 20 2018 01:25:12
“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

Улаанбаатар хот дахь Хятадын Соёлын Т?в болон МУ-ын Х?гжим б?жгийн коллеж 12-р сарын 28-ны орой Улаанбаатар хотод шинэ оноо угтах “Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт зохион байгуулав.

2016-12-30 16:53April 20 2018 01:25:12
“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

Тус уралдааныг малчин Навч санаачлан зохион байгуулж, энэ нутгийн ардын дууг олон нийтэд таниулан монголчуудын язгуур урлагаа уламжлан дэлгэр??лэх зорилготой утга баялаг ?йл ажиллагаа болсон байна.

2016-12-30 16:34April 20 2018 01:25:12
Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо 12-р сарын 10-ны орой “Х?х тэнгэрийн ивээлд” арга хэмжээ зохиож таван жилийн ойгоо тэмдэглэв.

2016-12-12 10:31April 20 2018 01:25:12
Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

?в?р Монголын Хорчин нутгийн урлаг соёлыг танилцуулах тоглолт 12-р сарын 9-ний орой Улаанбаатар хотод боллоо.

2016-12-12 10:11April 20 2018 01:25:12
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
江西时时彩开奖早知道 时时彩招代理 三分时时彩开奖结果 时时彩网赚 江西时时彩提前开奖 重庆时时彩角模式
新疆时时彩天几次开奖 新疆时时彩网易彩票 时时彩精准定合跨 时时彩做三星大底技巧 新疆时时彩五星号码 重庆时时彩后二做号软件
黑龙江时时彩官网是啥 下载购买重庆时时彩平台 uc时时彩购彩平台 体彩时时彩申请 时时彩后二怎样定胆 时时彩代理利润怎么样
重庆时时彩到几点结束 时时彩后一万能五码 体彩开奖直播现场 时时彩qq群推广 时时彩五星双胆稳赚法 时时彩导航